Merhaba anneler, bebeğim 50 günlük, gobek
bagi düştüğünde doktora gitmiştik. Düşmemiş kopmuş dedi ve göbek dediğinin içinden parçayı dışarı doğru çıkardı. Kendi kendine geçecek dedi. O zamandan beri göbek deliği top şeklinde dışarıda duruyor. Araştırmalarıma göre göbek fitigiymis. Doktora götüreceğim ama sizin bilginiz varmı bu konuda???