Genelde doktorlar her beslenmeden sonra bebegin arkasını sıvazlayıp gaz çıkarmayı öneriyorlar.ben hiç mama vermedim emziriyorum 6 aya kadar falan gazını çıkardım sonraki aylar ister istemez kendi çıkarıyor.çünkü gazını çıkarmadığında bu sefer bağırsakda gaz oluyor ve bebek sıkışıyor daha kötü buda huzursuzluğuna sebeb oluyor.