tubiiik_ Ben saçımı koleston 8.1 ya da 12.11 e boyamak istiyorum saçım koyu kahverengi şuan hiçbir işlem yok saçımda sarı olmasını istiyorum. Açıcıyı falan ilk defa yapıcam. Garnier 111 mi daha iyi yoksa diğer bahsettiğim numaralar mı? Bu resmini gönderdiğiniz açıcıyla nasıl yapmalıyım hepsini sürüp kaç dk bekletmeliyim yani