Sevinc-Berke bu ara sürekli oğlumla her dakikam. Sizede çok geçmiş olsun Öncelikle erken doğdu o yüzden geriden geldi hep. Bir yaşında ilken Almanya’da dediler iki ay felan geriden geliyor yapılan testlerde oyuncak oynama gibisi boyu kilosu hepsi ama normal dediler yani erken Doğum diye. 13 aylık olunca önceleri 10 dakika sonraları yarım saat gibi destek olmadan oturup 14 aylık emekledi ve 15 aylıktan beri sıralıyor. Daha kendisi yürümedi ama çok şükür tek elden tutunca yürüyor yavaş yavaş ama elinizi bırakıp yürüme daha yoktu. Birde bay bay alkış yok kulelerle felan doğru oynama yok alıp atma şeklinde oynama var. Doktorumuz konuşma hiç yok başlaması lazımdı dedi. Bizde bir çocuk psikoloğa gidiyoruz. Terapi paketi aldık şimdilik haftalık iki üç gün müzikle ve hareketine bakarak duruyoruz yarım saat doktorda. Takip var ama öğretileni yapma yok şu an adına daha çok bakmakta başladı tv telefon yemek yerken bakıyordu şimdi tam kapattık. Otizm şüphesi vardı ama şimdi doktorumuz olmadığı düşünüyor. Bayram donu daha tıpun şekilde bebeğime doktorumuz çalışma yapacak ve iki yaşında yaşıtlarına yaklaşmasını sağlamak istiyoruz. Bu arada evde de kalabalığı ve çok ilgileniyoruz