Bugün tuvalet eğitiminde 3.günümüzü bitirdik aşırı zorlanıyoruz artık çok yoruldum en büyük sorun çişini yapacağını anladığı an lazımlıktan kalkıp kaçmak istiyor bu sefer heryer çiş oluyo😔 neden olabilir hanımlar bilgisi fikri olan var mı? Sakin kalmaya çalışıyorum o an yanındayım annecim başardık vs destek olmaya çalışıyorum ama beni hiç dinlemiyo sadece bağırıp kaçmaya çalışıyor heryer batıyor sonra ister istemez benimde sesim yükseliyor malesef. Nolur geçecek alışacak diyin