Minamom Merhaba 4.5 aylık kızım var bugün elini tutarken orta parmağının altında toplu iğne ucu gibi birsey farkettim.dışarıda belli olmuyor içeride oynuyor. Başına gelen var mı ? Çok canım sıkıldı ne olur bir şey söyleyin
Balannesi Minamom Bebeğimde de aynısı vardı hatta doktor bunu 100 doktora göster farketmez anneler en iyi doktorlardır demişti 😊 Eklem kisti olabilir dedi içimiz rahatlaması açısından röntgen çektrdik. Şu an 16 aylık kayboldu. Eğer birden çok büyüme yaparsa getir demişlerdi.
Cansu123 Canım benim bebeğimin de kafasında vardı arka tarafta hatta iki tane bir sağ bir soldaydı doktora gittik bebeklerde olur bunlar dedi zamanla gidiyormuş ama sen yine de bi doktora götür derim.
Minamom Cansu123 evet götürdüm canım eklem kisti dedi 1 yaşına kadar kendiliginden patlar 1 yasindan sonra büyüme yaparsa getir biz patlatiriz dedi
Minamom Balannesi bizimde öyleymiş aynısını söyledi 1 yaşına kadar geçer geçmez büyürse patlatiriz dedi. Valla korktum ya bişey çıkacak diye internette neler yazıyor öyle 😲
Balannesi Minamom Yok yok küçülüp kayboluyor merak etmeyin 😊 Bende baya endişelenmiştim zaten internete yazmak ruh sağlığını bozmaya yetiyor🤭