Kızlar oğlum 3 yaşında kızım 1 yaşında bugün ikisi kumda kovalarla oynarken çocuk önce oğlumdan oyuncak almaya kalktı oğlum oynadığı İçin vermedi
Paylaşması İçin teşvik ettim ama zorlamadım.Sonra kızımdan almaya kalktı kızım 1 yaşında karşıdaki çocuk 2,5 yaşında kızıma vurmaya kalktı vermediği için dayısı boş boş bakıyor müdahale etmiyor o sıra oğlum kardeşini koruma iç güdüsü ile çocuğa vurdu.Arkdaşım yanlış diyor ama diğer türlü de kendini ezdirsin istemiyorum sürekli efendi çocuk sakin çocuk alttan alan çocuk olsun istemiyorum. Çünkü biz öyle yetiştik kimseye hayır diyemedim ve hakkımı savunamadım.Nasıl denge sağlanmalı bilmiyorum kendini ezdirmesin istiyorum.Okula başladığında aklım onda kalmasın istiyorum.