Sebusebu 5 aylığız biz de ebe ek gıdaya yavaştan başlamam gerektiğini söyledi. Bende eşime dün süt aldırdım yoğurt yaptım bugün 1 çorba kaşığı kadar yedi sonra istemedi huysuzluk yaptı. Yavaş yavaş alışacaklar. Bebekler istemez inat yaparsa siz daha çok inat edin konuşa konuşa güldüre güldüre verin severler
Anneler gününde bi çiçekçiye gitmiştim. Çiçekçi torununa bakıyordu o da 5 aylıkken her şeyi vermeye başlamış 10 aylıkken kabak dolması yiyordu torunu. Bana da dedi sen sen ol 5 aylıkken sen ne yersen ondan tattır ileride sorun yaşamasın dedi.
Ev yapımı yoğurt ver
Yumurta sarısıyla pekmez karıştır ver
Meyve süzgecine karpuz, kavun, elma, gibi meyveler koy ver
Yavaş yavaş alışacaklar elbet ama pes etmeyin.