Mihri-balim biz mama+ meme gidiyoruz. Normalde günde 2 öğün maması vardı ama covid olunca benim sütüm çok azaldı o yüzden mamayı arttırdık, kilo aldı 🙈 Korkma en fazla 4 gün sürüyor 3 güne birşeyciği kalmaz. Sadece sürekli serin tut. İnce atlet zıbınlardan giydir, hatta ateşi yükselince ben sadece bezle bıraktım. Koltuk altlarına ve alnına sirkeli su çok iyi gelmişti. Bir de emiyorsa her fırsatta emzir boğazı sürekli ıslak kalsın demişti doktorumuz. Ay çık yazdım ama ben de çık korkmuştum. Bir de nefesini dinle nefesinde hırultı varsa direk doktora.