Grlnl Kızlar merhaba atıştırmalıl koydum bebeğime çorba koydum ama termosa sığmıyor. Nasıl ısıtabilirim yolda? Bi de krep yapıcam hamurunu şimdi hazırlayıp dolaba koysan sabah pişirsem olur mu? Başka aklıma bi şey gelmiyor kolay pratik
Minnakkk Grlnl kavanoz maması yapabilirsiniz. İrmikle falan muhallebi pişirip içine meyve rendeleyebilirsiniz yaptıgınız karısımı kucuk kavanoza koyup ters sekilde su da kaynatırsanız kaoagı tutar ve bozulmaz. Muz koyabilirsiniz direk bir de pankek tarzı seyler de yapılabilir ya da bebe bisküvisi
acimavi Grlnl ben doğal içerikli hazır şeyler veriyorum. Arı markasının mini grissini var mesela, mixmey meyve pestili var, içinde %100 meyve var. Evde yapacaklarınıza bir yorumum yok malesef, bunları da çeşit olsun diye yanınıza alabilirsiniz
Grlnl selinkp 15 aylık olcak daha çok tuzlu yemek tarzı şeyler seviyor. Çorba koydum ama onunda nasıl ısıtırıp bilmiyorum 🤷🏼♀️
Grlnl Minnakkk tatlı şeyleri çok sevmiyor 🤷🏼♀️ Bi yulaf lapası tatlı şekilde. Yoksa irmikli mamalar aşırı rahat bizimki tuzlu yemek tarzı seviyor 😂
Canss3535 Tarhanali çubuk krater yapabilirsnz yada normal çubuk krater yapabilirsiniz geçen yaptim çok sevdi kizim
Grlnl Duyulurum normal şartlarda 8 bebeğimle 2. Kez gidicez ama ilkinde çok küçüktü ve gece gitmiştik uyku düzeni bozulmasın diye. Biz yolda ne yemek istersek yeriz muhtemelen o da yer ama açıkcası bu tarz uzun yollarda ki testislere hiç güvenmiyorum. O yüzden elimin altında bi şeyler olsun istiyorum
Grlnl acimavi o tarz arıştırmalıklar aldım 😂 bakalım normalde çok tenezzül etmez oyalayıcı olur diye aldım onları 😂
acimavi Grlnl he tamam o zaman😅 ben de geçen bayram yolculuk için almıştım sonraki birkaç hafta kızımı meyve pestilinden ayıramadık😅 sever oyalanır inşallah🌸