Babyarask Dünden beri kusuyor böyle fiskirtarak değil ama emdikten sonra veya biberonla verdiğimde gazi çıkıyor ama 5dk sonra kusuyor böyle fazlaligi çıkarıyor gibi anlayamadım
Cangul Babyarask kesik kesik kuruyorsa canım fazlasını çıkartıyordur gazdan sonra fışkıracak kuruyorsa reflü
Bebegmmm Babyarask kusuyorsa kafası yan yatırın mutlaka reflü yatağına koyun. Doyurur doyurmaz yatirmayin bir süre kucağınızda dik pozisyonda vakit geçirin gazı çıktıktan sonra yok olduğu için çok sallamayin. Bir sindirsin yavaştan. Bakalım düzelecek mi