Berensln Bebeğim kabız oldu 3 gundur cok zorlanıyor ama yapamıyor poposu kızarmış ıkınırken de yawrum kıpkırmızı oluyo yulaf ile gün kurusu yaptım olmadı ne yedirsem bilemedim doktora mı goturmeliyim??
Mmrryy Berensln benimki bir hafta çekti. Top top yapıyordu. Dulcosoft aldım. Çok iyi geldi. Üzerinde kaç aylığa ne kadar vermeniz gerektiği yazıyor. Gündüz verdim akşamına kakasını yaptı yavruş
Esra26 Berensln Aynı problemi yaşadık, duphalac içinde yapıyordu, vermeyince yapamıyordu. Her mama verişimde biberonuna zeytinyağı koydum bir çay kaşığı, şükür 3 gündür rahat yapıyor ilaç vermeden.
Balevlatm Berensln kuru kayısı kuru incir irmik Göz kararı incir ve kayısı yi doğradım 1 tatlı kaşığı irmik göz kararı da su koyup kaynatip blender geçirip ılık bı şekilde bebeğime icirdim faydasını gördüm rahat yaptı sıvı şekilde denemek istersen geçmiş olsun
Mmrryy Berensln doktor kayısıyı suda kaynatmamı önerdi ama onu bi kaç gün denedim olmadı. Eczaneye sordum. Şurup doğrudan bağırsağa gidip dışkıyı yumuşatıyor. Zaten bi kaç gün kullanmak yetiyor. Ondan önce fitil aldım ama onu poposuna koyana kadar çok ağladı. Boşuna acı çektirmişim dedim
AlpsolDan Maketten Erik püresi alıp veriyorum 1-2 saati aşmadan yaparlar kakasını ( erik püresi kavanozda olan bebekler için)