tostosata Kızlar ya normalde 120 içerdi şimdi 40 ancak içiyor yatım saat 1 saate ağlıyor böyle olan var mı
simiyyy 1-dişten kaynalanabilir 2- mamanın tadına bakın değişiklik olabilir 3- ek gıdayla birlikte gelen kabızlık varsa o da iştahsızlık yapabilir
tostosata simiyyy mamada sıkıntı yok baktım Kabzda değil çok şükür. Gece bile diliyle itiyor dura dura veriyorum ağzına sokmamla itmesi bir oluyor 20 cc çekiyor başlıyor ittirmeye sabaha kadar zor içti aşırı da huzursuz acaba hasta mı 😔
Kayserilianne Allahım delireceğim bizde 6 aylığız emmek istemiyor ne yapacağımı şaşırdım memeye gelince çığlık basıyor saatlere aç kalabiliyor Şuan