LareninAnnesi yazdıklarınızı geçen bende bi araştırmada okumuştum,hamileyken nasıl anne vitaminsiz kalınca bebek vücuttaki depolardan alıp anneyi halsiz bırakıyorsa emzirirkende aynısı oluyormuş vücutta,57 günlük oğlum var,cok severek emerdi,yaklaşık bi iki haftadır memede cin işkencesi cekiyoruz,kendi ayrı yoruluyor beni ayrı yoruyor ,resmen savaşıyorsuz😰sütüm de azalma var bence ama doymadığını düşünmüyordum ,kilo takibi ve bezlerinden anlaşılıyordu doyduğu,şuan kabızlık cekiyor ,midesi yedikçe daha mı cok agrıyor,sütüm az ondan mı öyle huysuzluk yapıyor,dilinin ortasında önce beyazlık vardı ben pamukçuk die düşündüm ,zorluyor emmesini dedim,bu iki 3 gündürde sanki siyahlanmaya başladı gibi geliyor dilindeki beyazlığın bazı yerleri,ateşi fln olmadığı için telaş edip dr gitmek istemiyorum ama savaşacak gücüm inanın kalmadı🥺cok iştahlı bi Bebeğim var anne babasına cekmiş o konuda😅meme emdikten sonra anlayınca bi iki kere mama verdim sonrasında hem susuyor hem de güzel uyuyor ve emerken de biberonla hiç savaşmıyor😖bi keresinde biberon yerine şırınga ile verim alışmasın dedim şişye yedirene kadar canım çıktı .daha neler yapmalıyım bilmiyorum,evde elimden başka bişi gelmiyor artık,dr gitçez büyük ihtimal 😖