Pasaben On gün sonra 2 aylik olacak üşüttu hiriltisi var sürekli mama da memede icmiyor Bezi bomboş bazen 6 saati bile geçiyor aç kalması yıldım tükendim bittim
amansallagitsin Pasaben aaa doktora gotur hemen o saate kadar ac olmamasi lasim kilo kaybi olur hastw yavrucak ondan ole istahsiz
Aloneeee Pasaben cnm burnu tıkalı olduğu İçin beslenemiyor. Her beslemenden önce burnunu serum fizyolojik ile yıkayarak aç mutlaka yemesi düzene girer
Oldugugibibiri Pasaben arkadaşlar önerileri söylemiş ama daha da önemlisi bebeğiniz sıvı almadığı için çok ciddi sorunlara sebep verebilir mutlaka doktora götürün serum İle sıvı ihtiyacını karşılarlar.
amansallagitsin Pasaben ole sey mi olur cigerlerine bakmadilar mi sn baska bi doktora daha gotur hatta doktora istahsiz oldugunu kac saat ac oldugnu bez dolmadigini bildir yani Allah korusun baska bi skntisi var belli ki enfeksiyon olablr
Pasaben amansallagitsin evet ciğerlerim biraz enfeksiyon var dedi hava verdiler antibiyotige gerek yok diyorlar
amansallagitsin Pasaben enfeksiyon olupta ilac vermeyen doktorudw ilkez goruyorum enfeksiyon bile istansizlik yapar sn baska bi doktora gotur her doktor malesef doktor olmuyor
Aloneeee Pasaben nasıl açıyorsun tam açılmıyor olabilir. Bir burnundan şırınga ile sıkıp diğerinden çıkıyor mu. Oğlum doğduğundan beri neredeyse hep hasta ben hep o şekilde kurtuldum
anorganikanneeee Burun tıkalı olduğu için beslenmesi zor olur bebeklerde. Sık sık burnunu temizleyip beslemeye çalış. Şekeri düşer Allah korusun
catgirlmoms Hastalanmayancocuk diye instada bir hesap var emzirme kampı yapıyor anneler sarımsak yutuyoe bağışıklık kazanılıyor çok detaylı bilmiyorum sayfayı kontrol etmenizi öneririm geçmiş olsun günse 3-4 kez burnu u serum fizyolojik ile sürekli temizleyin.
Oldugugibibiri Pasaben çok geçmiş olsun umarım bir an önce iyileşir 🌸 mutlaka öyle yapıyorlar çünkü sıvıya ihtiyacı var diye serum veriyorlar. Başka yapabilecekleri bir şey olmuyor maalesef.