Ayazmom1 Kızlar 5 Ağustos’ta oğlumun doğum günü var şimdiden bakınıyorum öyle fikir verecek olan varmı aranızda konsept yapan pasta vs.
Balbademmmmm Ayazmom1 Kızımında 12 Ağustos da organizasyon tutmayı düşünüyoruz eşimle. Pasta konusunda bende araştırma içerisindeyim
Nimetdogann Ayazmom1 bence bulunduğunuz yerdeki tahafiyelere bakın daha uyguna gelir internetten hemde görerek almış olursunuz tabi internetin en büyük avantajı set şeklinde satılıyor olması :)
Angel00 Ayazmom1 kasım ayına sordum Ankara için 1000 TL den aşşağı yok organizasyon . Sadece 800 TL ye buldum bir yer ama istediğim gibş değildi 🥹