Böyle bir post daha öncede açmıştım kızım 11 aylık ve dışarda asla uyumuyor bebek arabasında gezip uyuyan bebeklere resmen hayranımm ya… benim kızın ne kadar uykusu olursa olsun etrafı izliyor şımarıyor gülüyor asla uyumuyor sonunda uyku krizlerine giriyor eve apar topar dönüyoruz dışarda 2 bucuk 3 saatten fazla zaman geçirebilmemiz mümkün değil🥺 bu nasıl düzelir acaba?