YagmurDorukk Evet ne yazık ki… O ayı hatırlamak bile istemiyorum ama bazı bebekler atak nedir falan yaşamıyorlar, belki sizin bebiş de öyledir, atak matak bilmezsiiniz inşallahhh, sağ olsun kızım atak dönemlerini dibine kadar yaşatıyor. 🙈Netten hesaplayabilirsiniz zaten, Google’a Atak dönemi hesaplama yazıp hesaplayabilirsiniz. Doğduğu günü değil tahmini olan doğum gününü yazıyoruz.