Artık gerçekten gücüm kalmadı bebeğim doğduğundan beri sürekli mücadele veriyoruz alerjidir uyuz hastalığıdır ne anneliğimi yasayabildim ne çocuğumla tadını çıkarabildim şimdide üstüne bebeğimin yaramazligi huysuzlugu eklendi durdurak bilmiyor sürekli ağlama krizleri gece uyumama bütün gün dibimden ayrılmıyor tuvalete bile gidemiyorum o kadar çok yoruldummmm bunaldım ki gücüm kalmadı ne zaman gecicek bu günler Allah aşkına destek verin aynı şeyleri bi ben mi yaşıyorum ya