Dün 3 aylık kızım yataktan düştü Allahtan alnı yere geldi çok üzüldüm ağladım önce sağlık ocağına götürdük orada röntgen çektiler bişey yok dediler sonra eşimle içimiz rahat etmedi hastaneye götürdük çok zor bi geceydi hiç uyumadik ikimizde Allah kimseye yaşatmasın böyle kazalar ilk çocuk olduğu içinde daha çok endişeleniyoruz tabi buraya yazmak istedim bilmiyorum 😞 şuan iyi çok şükür kafası biraz şişti ve morardı 😞😞