1 yasında ıken kulak arkasında cıktı 13 aylıkken goturdum kan tahlılı yapıldı 6 ay sonra kontrol dedı 19 aylıkken bı daha gıttık bı altı ay sonra gelın denıldı. 2 yas cıvarı genelde gecıyormus. 19 aylıkken kan alınmadı elle muayene ettı buyume yok denıldı 2-3 ay sonra tekrar gıdecegız bakalım. Cok gecmıs olsun🌺🙏🏻🤗