Kızlar sürekli yazıyorum ama napiyim kızım için endişeleniyorum 1 aydır geçmen pişirin bugun mantar oldugunu öğrendim içimde bi korku oluştu ne olacak diye daha önce hiç yaşamadım duymadım bi krem verdi doktor Trokar diye bugun sürdüm bide kuru kaldın diye pudra kullanıcam ama bakabilirim nasıl geçer tehlikelimi bilen varmı lütfen bi bilgi verin durmadan bezinide değişiyorum😭