Merhabalar💜💜
Anne bebek platformunda ocak ile ilgili bir post ne alaka diyebilirsiniz ki haklısınız da..😁
Ankastre ocak alacağım ancak cam mı yoksa inox mu alayım karar veremiyorum, gönlüm camdan yana ama korkuyorum da çünkü cam ocakların çatlama ya da patlama riskinin olduğunu biliyordum, araştırmalarım neticesinde bunun bir çok kişinin başına geldiğini öğrendim ama yine de ikna olamıyorum. Cam ocağı olup böyle bir sorunla karşılaştınız mı?
İnox ocağı olanlar memnun musunuz? Beni aydınlatırsanız çoook sevinirim 💜