BilgeBaby 40 ım çıktıktan hemen sonra olmuştum benim kanamam da çok uzun sürmüştü Bi ara kesildi sonra adet olunca doğum kanaması sanmıştım ama adet olmuşum 😂 bu kadar erken olması korkuttu açıkcası adet sancısı dikiş acısıyla birleşince zorlar mı diye ama 7 aydır düzenli oluyorum çok şükür hiç sancım olmadı