BilgeBaby İyi akşamlar güzel anneler 🥰 Sezeryan dan sonra ki 40 günü de geçirdikten sonra ilk adet döngünüz ne zaman başlamıştı🙏
BilgeBaby curly_mom 3 aya gireceğiz bizde bende tedirgin olmuştum, teşekkür ederim.🙏Allah bağışlasın ❤️
curly_mom BilgeBaby sağolun cümlemizin kini inşallah 🙏🏼 Hiç endişe etmeyin, tabi ki korunuyorsanız.. Süt hormonları yumurtlamayı baskılıyor. 1 yıla kadar düzensizlik normal diye biliyorum
Tugrafra Streptekok bende 40 çıkınca 7 gün sonra falan kahverengi gibi geldi 4 gün falan ama oldummu olmadımmı bilmiyorum günü geçti bu ayda gelen giden yok
DefneVeraasigi BilgeBaby ben şanssız olan tayfadanım. 38 gün boyunca yoğun kanama devam etti. 38.gün kesildi. İki hafta sonra da adet oldum