Ebruli55 Ezgi2021 ya atak ya diş yada yürüme öncesi bi durum diye düşünüyorum bende merak icinde annelerime sordum ama sizinle birlikte yazan baska annelerde var bu durumu atlatan anneler yazsa ne zaman geçti yasadılarsa nasıl yok izlediker keske yazsalar
OozlemOozlem Ebruli55 4 5 aydır sanırım. Bugüne dek 6-7 kez olmuştur. Bebeklerde normal olduğunu söylediler ama ben de her seferinde panik oluyorum üzülüyorum.
Ebruli55 OozlemOozlem bizim bir haftadır var tabi bazen oluyordu ama boyle uzun her gece olucak derecede degildi artk yorgunlugum tavan yaptı
Mery35 Ebruli55 Allah yardımcımız olsun benimkide geceleri kalktikca basıyor çığlığı zorla avutuyorum sağa sola kiprasmaktan bı turlu uyku uyuyamihor geçecek bu günler inşallah 🤦