Kızlar 45 günlük bebegim var 2 gun once enfeksiyondan kaynakli hastanede yattık damar yolu açılan eli eve geldiğimizden beridir tuhaf kokuyor yikiyorum siliyorum ayni koku geri geliyor damardan antibiyotik yaptıkları için midir acaba başına gelen var mı?