1sincaptanesi siz ilacı kullanmamakta hata ediyorsunuz şuan, iltihabı kurutucakti o ilaç, bende emziriyorum bugün son ilacımı attım dün yalvarmaya gittim dişçiye bıdaha verin antibiyotik diye ama vermedi, onlar neyi ne kadar vereceğini çok iyi hesapliyorlar geç kalmayın bugünden bari başlayın, zaten emzirdgigimiz için dozu düşük tutuyorlar iyileşme bir haftayı buluyor, siz bide hiç icmemissiniz