Kızlar bebeğimin maması bitti sonunu şimdi yaptım 7 aylık ek gıdalara da geçtik zaten günde 3 öğün mama sabah akşam ve gece içiyor geri kalanda ek gıda yiyor şimdi mamanın sonunu içirdim gece uyanırsa ne hazırlayabilirim uykuda içmesi için bugün yedikleri
1)mama
2)arı mama
3) peynirli erişte
4) bebek bisküvisi
6)mama
Gece de mama veriyordum ama bu gecelik mama yerine verebileceğim bir tarif istiyorum sizden arı mamayı suyunu biraz fazla koyup pişirsem biberonda versem diye düşündüm ama sabah yediği için tekrar vermek istemedim irmik ve elmayla mama yapabilirim ama o da biberondan geçmez biberonumuz yavaş akışlı :( fikir verin lütfen