Harikaanne benimde 0.280 çıkmıştı gebelik yok dendi ben ağrı kesici iğneler oldum böbreğimdeki rahatsızlıktan dolayı 2 veya 3 hafta sonra şüphelenip tekrar verdim 15 binlerdeydi bu seferde ikiz olabilir dendi 😀 başka hastaneye gittm 6 haftalık tek gebelik var dendi bence 2 hafta sonra tekrarlayın