Bikaç gündür sanki cok uyuyormuş gibime geliyor yoksa normal mi anlayamadım.
Sabah 9 da uyandı 11 geri yattı saat 1 de kalktı. 2,5 geri uyudu 4 de kalktı. Sımdı 8,5 da uyudu birdahada kalkmaz. Dogdugundan bu yana uykularımız iyidir ama bu kadar değildi sanki yenidoğan gibi sürekli uyuyor acaba buda bi geçiş sürecimi. Evdeyiz yani şu sıra aksine dısarı çıktığımız da yok ki yorulsun diyeyim 🤷♀️ Sizlerin nasıl uykusu. ? Bu arada gece uykumuzda iyidir