Elifutangan Merhaba srvgili anneler bebegimin alerji seviyesi cok yuksek cikti .. doktorumuz bagisikligi cok dusuk dedi .. ben napmam gerektigini bilmiyorum acaba sonuclari yorumlayabilecek annelerim varsa yorumlarsa cok ![](sevinrimm👏
Elifutangan SahinAysegul ya cok korkuyorum neler yapiyosun atesi hala devam ediyor mu ?? Gecmis olsun cook😔💐
SahinAysegul Elifutangan size de geçmiş olsun. Çok şükür ateş artık yok ama bu süreçte ne yapabilirim çok fikrim yok