Kizlar gaz sorunu zirve olan haliyle sürekli memede oldugumuz bir bebeğim var. 1bucuk aylik. Aventin ultra air emzigini aldim tuttu.Ama emmek istemiyor 1dk sonra atıyor. Emzige alismasini cok istiyorum. Kendi kendine sakinleşebilmesi için. Siz neler yaptınız yardımmm