Esraahmet61 Arkadaşlar bebeğimin sesi kısıldı bilgisi olan var mı dünden bu yana kısık doktora götürmek lazım mi
Semanurozgan Esraahmet61 benim kızım 1 aylikkenmiydi neydi aniden sesi kısılmış ti ama normal denildi 4-5 gün sonra geçmişti
Semanurozgan Esraahmet61 bende çok korkmuştum allahtan eşimin ablası yenidogan hemşiresi hemen onu aradım oda eğer çok agladiysa ondandır dedi bir gün önce kan alırken çok ağlamıştı sesi kisildiktan sonra ağlatmanaya çalıştım düzeldi sonradan rica ederim ne demek
Esraahmet61 Semanurozgan aynen benim ki de önceki gece gaz yüzünden çok ağladı suturmaadim bı turlu demk ondan tekrardan teşekkürler