Oğlum 4 aydır kaçırmıyor ve gece gündüz alışmıştı tuvalete. 2 haftadır bıraktı. Ne çişini ne kakasını söylüyor. Gece bazen uyandırıyor cisim geldi diye ama gündüz sürekli altına yapıyor. Şimdi kakasını da yapmaya başladı altına. Ne yapacağımı şaşırdım. Ayıp diyorum bir suru konuşuyorum 10 dk sonra tekrar isiyor. Ve tutmaya çalışıyor bazen . Çok kötü durumdayız. Bütün eğitim çöpe gitti😭😭😭😭😭