Merhabalar,
Oğlum dört buçuk aylık ve gece iki saatte bir uyanıyordu karnı acıktığı için, 3-4 gündür saatte bir uyanıyor, ağlıyor terör estiriyor... doktorumuza danışarak hipp marka pirinçli mama aldım fakat iki keredir deniyorum kesinlikle almıyor :( tatsız olduğu için mi acaba yutmuyor diyerek içine azıcık muz ezdim tatlandırması için ama onu da yutmuyor. Sanırım yutma becerisi yok henüz 🤷🏻♀️ Deneyimli anneler böyle bişey yaşadınız mı neler yaptınız yardım lütfen 🙏🏼