Elis61 çok geçmiş olsun benimde kızım 35 gunluk ben 2.ciye oldum hatta suan tedavi göruyorum☺️ Eger agrınız artar göğsünüx taş gibi olur ve atesınız yukselırse doktora mutlaka görünün. Bol bol o göğüsten emzırın ve masaj yapın, duştada masaj yapın, çanta emxırme poz. Var onuda yapanılırsınız. Sıcak havlu koyabılırsınız gibi. Doktorda bı antıbıyotık verıyor benim maalesef baska turlu gecmedı bu 2.ci oldugumda daha da kötüleştim atesım yukseldı acillik oldum. eger cok ileri safha ise apse vs varsa mudahalede bulunuyorlar. Mutlaka takip edin