Aysb 5 ay çektim 6.ayımızdayız hala tam anlamıyla geçmiş sayılmaz gazı ama katıla katıla ağlamaları kesildi huysuzluğu kaldı .biz o dönemde sap söplexs ve nurse harvays ve mama kullanıyorduk aptamil comformil kesinlikle içtiği gibi çocuk pat pat gaz çıkarıyordu .eve tavana hamakmı kurmadık sallanana beşiklermi almadık ama nafile herkes geçicek sabret diyorsu sinir oluyordum oturup onunla saatlerce ağlıyordum ne yaparsam yapayım üstünden tır geçiyormuş gibi ağlıyor özellikle akşam başlardı sabah 6 ya kadar 4 aydan sonrada akşam 7de başlardı akşam 9,10 kadar kucagıma alıp yüzüstü kolum ayatırıyordum öyle baya sakinliyordu ha bak gamağında baya etkisi var gemde baya öünkü benim hamam zıpzıp olanlarda elim kolum olmuştu ama tabi bu saydıklarımın hepsi saniyelik etki krizler birmiypr geçmiyor zamanla kesiliyor .bir sabah uyandım ağlayan bebeğim yok korkarak hatta ağlayarak saat akşam 7 olunca bekliyorsum bir gün baktımki bebeğim normal ağlama krizi yok sadece normal ağlamaları vardı oda sakinlenebiliyordu .bu süreçte ne yemek yaoabilidm ne kişisel bi bakım cidden paikolojim alt üst oldu çok zor bir durum heleki etrafda koliği bilmeyen insanlar varsa güzell anne sabret evet belki sinir olucaksın bana dediklerinde nefret ediyordum kolaydı demesi diyordum ama malesef tek çare sabır ve ona şefkatle yaklaşın ben çoğu zaman sinirime hakim olamayıyordum bid eona oturup ağlıyordum hiç bir bebek ağlamasın ha bide tavsiye olarak acı elma yapı ılık banyo yaptırıp topuklarına sürün asla çorapsız bırakmayın bunlar anlık iyi gelecekler karnına ise ılık zeytinyağı ile saat yönünde masaj 🙏🏻