Kızım 5 aylık 3 hafta falan önce farkettim hani şu yağ bezeleri gibi bişey var ya top şeklinde küçük , kızımın bungıldağında ondan var tam tepesinde cerraha götürdüm damar genişmemiş dedi hiç bişry yapmadı 3 ay sonra getir dedi ama içim asla rahat etmiyor bilen var mı ya başına gelen var mı