Kızlar geçen gün uyguna internetten 2 numara aptamil mama aldım tarihi kasım 2022 de bitiyor ama bu mamayı kullandığımdan beri 7 aylık bebeğimde aşırı derecede huysuzluk var sürekli ıkınıyor ve asla mamayı içmek istemiyor önceden biberonu görünce heyecanlanırdı şimdi bir damla içince istemiyor ağlıyor acaba mama bayatlamış olabilir mi bugünde yemyeşil kaka yaptı kına renginde sanki korktum bi fikri olan varmı