Fusun_c PelinsBektas ben kalıcı oje yaptırmıştım evlenirken çok rahat olmuştu bayadır yaptırmıyorum ama
merve171214 PelinsBektas Ben yaptırmştm çok memnunum 2 ay kullandm şuan tırnaklarm hava alsın diye çıkarttım bayram için tekrar yaptırcm
iremceren PelinsBektas bnce çok pratik olay uğraşmıyosn en az 14 gün. Yapan yerin kalitesine göre süre uzuyo, herkeste aynı mıdır bilmem ama çıkardktan sonra tırnak çok güçsüzleşiyo