Merhaba hanımlar normalde bu aylardan sonra ufaktan bebekler 8.aya kadar en geç 2 uykuya düşüyor. Normalde bebegım gündüz 3uyku uyurdu saatlere dıkkat ederek uyutuyordum hep. Ama üç gündür falan düzenı bozuldu sabah uykusuna normal saatınde uyuyor yıne ama 2.uykuya uyandıktan 1.5saat sonra geçmek istiyor oyala oyala 2saatte çekıyom. Ama 3.uyku ıcınde en fazla 1.5 saat dayanıyor uyumak istiyor. Gece uykusu geçmeden mecbur 4.uyku yaptı bugün mısal maksimum 4saat olması gereken gündüz uykusu 4.5saat oluyor Buda gece uykusuna etkı edıyor sabah 5de uyanıyor. Bu süreci yaşayıp çözümü bulan var mı . Ben bebegım 2uykuya artık geçer dıye beklerken 4e çektı 🥴