Dermin doktor bana karanlıkta ver demişti bir de şırıngayla dene dedi ama ne denediysem olmadı bi dünya biberon aldım çeşit çeşit her seferinde bi umut bunu inşallah tutar dedim. Biberon reddi oldu sadece uykusunda verebildim onda da içtiği en fazla120cc ancaydı genel olarak daha az. Mama da değiştirdim çok belki mamadandır dedim ama tamamen bebeğimden kaynaklı oldu bi zaman sonra bıraktım peşini artık o yüzden ek gıdaya da erken geçmek zorunda kaldık doktor önerisiyle