2cocukannesi__ Sütüm az olduğu için sadece uykuda mama içiyor akşam ve gece 1 hafta oldu sizce faydası olur mu tabikide ek gıda da alıyor onunda etkisi olur ben birde bağışıklığı düşmesin diye aldım