Ayberk54 Merhaba,bizimde dikişlerimizin düşmesi 1 ayı geçti.Bende biraz tedirgin olup doktora götürdüm bir sorun olmadığını her çocuk farklı kimi 1 haftada kimi 1 ayda düşer dedi hafif şişlik vardı bizde de doktor problem görmedi.
Ebruuu0227 Elin34 şişlik yoktu da kızarıklık vardı eriyen dikiş mi yapıldı krem verildi mi size onu kullanıyordum ben
Elin34 PrenssAnnesi normalde 2. hafta götürmemiz gerekiyodu biz tatile gideceğimiz için 10 günlükken felan gittik normal demişti
cerngurocak Elin34 benim oğlumunda dikişlerini düşürmesi 1 ayı bulmuştu. Sıkıntı yok merak etmeyin, kimi erken kimim geç iyileşiyor ama iyileşiyor.