Kızlar merhaba oğlum 4,5 yaşında. Bu yaşına kadar hiç vurma huyu yoktu bir arkadaşından görerek ona vurduğu zaman o da vurmaya başladı Ben hiçbir şekilde vurmanın güzel bir davranış olmadığını uyarması gerektiğini sana biri vursa bile vurmaması gerektiğini söylüyorum ama yine de oğlum o anda ona vurulduğu için hem ağlıyor o arada bir tane vuruyor. Sizce bu durumda ne yapmalıyım biri oğluma vurduğunda Onun da vurması mı mantıklı yoksa ağlayarak bakması bir tanıdığım okula gittiğinde biri vurduğu zaman oğlumun da vurması gerektiğini Yoksa kendini savunamayacağını herkes üzerine gelir diye söylemişti kafam çok karışık gerçekten