hilalhsnygt Mihrivefa Bende tuniğin altına bol paça kullanırım genel olarak ama renk olarak uyduramadim birbirine, siyah pantolonla da bir deneyin isterseniz tuniğinizi sevdim 😇
Hilam Mihrivefa bol diyenleri anlayamıyorum tesettürün bol olması gerekmiyor mu zaten ben renkleri pek uyumlu bulmadım gömleğin kendi tonları daha iyi olabilir
Mihrivefa Hilam evet canım aynen öyle bol olması gerekiyor tesettür budur yani amacı hatların belli olmaması çok teşekkür ederim 🥰
Olric11 Mihrivefa ürünleriniz ayrı ayrı çok güzel gülerek giyin. Bence pantolon değişimine gidin bol kesim değilde biraz dar 🌺
_mercanligunler Mihrivefa ben begendim güle güle giyin 🥰 bu tunik rengine hemen hemen her renk güzel olur bence 🌸
Mihrivefa _mercanligunler teşekkür ederim canım.🥰 Uyum sağlanmış dimi kombin olarak bencede haklısın canım 🌺💞
Asya_- Mihrivefa ya üstü kısa altı geniş tutun yada alt daha dar olsun. Renklerde böyle çok soluk duruyor