Bebeğim oğluşum 2.5 aylık. Temmuz 20 de ücretli doğum iznim bitiyor. Asgari ücret alıyordum yine aynı olur muhtemelen. Sigorta acentesinde çalışıyorum ofisi ben açıp ben kapatıyorum. Hafta içi 8.30-6.30 çalışma saatleri. Oğluma annemin bakabileceğini düşünmüyorum hem psikolojik olarak kaldıramıcak gibi hem de benimle annemin arası bozulur gibime geliyor eşimle de çok konuştuk bu konuyu kimin bakacağını da bilemiyorum. Türkiye şartlarından dolayı çalışmakta istiyorum. Siz olsanız napardınız siz ne yaptınız ya da bana verebileceğiniz fikir ne olur