Mirayhavvanur38
Merak etmeyin düzen olusturunca herşey yoluna girecektir.
Elbette zor olacak ama bir şekilde alışıyor insan
İkiz bebek olunca her ayın,her yaşın ayrı zorluğu oluyor ama elbet büyüyorlar.
Benimkiler 32 aylıklar şu son 3 seneyi hafızamı kaybetsem unutmam heralde öyle zorlu ve yorucu geçti hala da öyle
Kimsenin gelmemesi daha iyi boşverin sonra gelen kişiye alisiyorsunuz gidince daha zor
Bende tek başıma baktım,biz ikiz anneleri herşeyin üstesinden geliriz
Bebekler ağlayınca panik olmayin elbet aglayacaklar sadece herşeyi saatli bir şekilde düzene koymaya çalışın gerisi gelir.