Merhaba anneler 70 günlük bir bebeğim var suan 6800 biraz iri dogdu ilk etapta emsin diye uğraştık bebegm sarılık oldu ve sonra hem emzirdim hem mama verdim böyle sütüm gelmedi cok smdi sütüm geliyor birini emzirirken diğerinden geliyor sabahları özellikle 90 cc 6 7 kere mama veriyordum ama smdi emZiriyorum sadece aksam ve gece veriyorm 3e 4e düştü mama verme oranım bazı zamanlarda emip uyuyakalıyor gündüzleri bazende uyumuyor bu sütüm yetiyor mu yoksa az mı geliyor bilmşyorm eskiden bezi dolu dolu olurdu smdi gene cişini yapıyor ama böyle 3 4 saatte taşacak kadar oluyordu smdi sanki bi kere cişini yapmıs gibi günde 2 3 kere de kakasını yapıyordu smdi iki günde bire düştü acmı bırakıyorum acaba karar veremiyorum tecrübeli anneler yazarsanız gerçekten cok sevinirim